Uměle vytvořené situace, které jsou co nejvíce podobné situacím skutečným. Modelové situace mohou být fiktivní rozhovory se zákazníkem, podřízeným, kolegou nebo prezentace určitého nápadu, projektu či sebe sama. Modelové situace se využívají například v assessment a development centrech k pozorování a hodnocení kompetencí, ale mohou se objevit také během teambuildingu či dokonce teamspiritu. Jsou také jednou z efektivních tréninkových metod pro nácvik dovedností (např. nácvik hodnotících pohovorů, nácvik aktivního naslouchání atd.)
Naše reference
"Andra training prepared one day teambuilding for our Management Team in Blansko. We appreciated the activities and corresponding feedback after every session. In the Everybody was excited from this experience! Everything was well organized and went smoothly."
Filipe Nóbrega
předseda představenstva
KONE, a.s.
Kde se nám líbilo
Nově vybudovaný 4* hotel nedaleko Lipenské přehrady. Zaujme nejen sám o sobě, ale také svou lokalitou.